Naszą misja jest tworzenie szkoły bezpiecznej i przyjaznej,
która umożliwia wykształcenie absolwentów wyposażonych w niezbędną wiedzę.
Szkoła jest nie tylko miejscem gdzie zdobywa się wiedzę.
ale również uczy się życia i odpowiedzialności za własne czyny.
"Wiedzę możemy zdobywać od innych.
ale mądrości musimy nauczyć się sami" - A. Mickiewicz.

Współpraca z uczelniami wyższymi:

Strona GłównaAktualności Aktualności szkolne,,Poznaj Polskę” – Jura Krakowsko-Częstochowska

,,Poznaj Polskę” – Jura Krakowsko-Częstochowska

W ramach przedsięwzięcia MEiN „Poznaj Polskę” klasy 1G i 1I pojechały na  wycieczkę na Jurę Krakowsko-Częstochowską do malowniczej miejscowości Podlesice. Odwiedziliśmy sześć miejsc w ramach punków edukacyjnych. Pierwszy dzień wycieczki przywitał nas deszczem. Rozpoczęliśmy  od Muzeum Wsi Radomskiej- skansen usytuowany na malowniczym terenie, na którym zgromadzono ponad 60 obiektów architektury ludowej, głownie drewnianej.  Następnie odwiedziliśmy muzeum im. Orła Białego, w którym mogliśmy podziwiać największą w Polsce ekspozycje  militariów i sprzętu wojskowego. Kolejnym punktem pierwszego dnia wycieczki był Zamek Królewski w  Chęcinach z przełomu XIII i XIV wieku. Na koniec dnia poszliśmy na spacer na górą Zborów w miejscowości, w której nocowaliśmy. Drugi dzień wycieczki to aktywności z którego słynie ten region – parku linowym i  wspinaczka skałkowa, a wieczorem zwiedziliśmy Zamek w Ogrodzieńcu-zwiedzanie wieczorne z ogniskiem i z duchami. Bardziej od duchów przeraziła nas ulewa. Ostatniego dnia zwiedziliśmy bliźniacze zamki znajdujące się na Szlaku Orlich Gniazd w Mirowie i Bobolicach, W  drodze powrotnej mieliśmy grę w Centrum Rzeźby Polskie w Orońsku. Gra odbywała się w budynku ponieważ znowu padało. Pomimo, że pogoda nam nie sprzyjała, dopisywały nam dobre humory  i  wycieczka była bardzo udana.